راستان

من همیشه در دو نقش بازی میکنم

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ب.ظ

   چرا در سربازی سیگارباز شدم


                                          چرا در خابگاه قمار باز


                                                                    چرا پشت پی سی کلیک باز


                                          چرا در پستو نماز باز


         چرا در وایبر دختر باز


         

                                         « چون ناشناس باز بودم »


 

چرا در مسجد جانماز باز شدم


                                    چرا در کلاس کتاب باز


                                                             چرا در محفل فلسفه باز


                                 چرا در هیئت ریش باز


چرا در راهیان تسبیح باز



                              « چون شناس باز بودم »



                                                                             من همیشه در دو نقش بازی میکنم





1-من هرگز سربازی نرفتم

2-من هیچ وقت در خوابگاه نبودم

3-من وایبر ندارم


نظرات  (۶)

! ؟ ....
پاسخ:
سوال تون چیه؟
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • واقعیت همینه بخدا
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • عالم محضر خداست

    چه حقیقی

    چه مجازی

    هرکی هم بخواد لایی بکشه توی مجازی لایی مجال بیشتری براش هست..اینجا خدا که صبوره چیزی نمیگه به این زودیا ، نعوذبالله اصل مردم هستن دیگه! اونام نمیبینن نمیفهمن من کیم...
    اون روی ناپسند بالامیاد
    پاسخ:
    هدفم بیان یکی از رذایل نفس است.تفاوت در خلوت و جلوت.جسارت به هیچ کس نمی کنم.یه جور حدیث نفس است با خودم.
  • آبجی خانوم
  • خیلی خوب نقش بازی می کنیم ...
    پاسخ:
    قبول دارید ؟
    شایدم چند نقش بازی میکنم
    صد البته عمومیت نداره
    دنیا همینه .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۱۴ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۲ - امیرحسین چگونیان
      درسته