راستان

هتل استقلال مخصوص از ما بهترون

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۲ ب.ظ


سالن های برگزاری کنفرانس ها و اجتماعات شغلی و خانوادگی تالارهای پذیرایی و رستورانها


سالن دریای نـور : 
سالن دریای نور از جمله یکی از بزرگترین سالن های فاقد ستون در ایران است که 1000 نفر ظرفیت دارد و مجهز به امکانات صوتی تصویری و سایر تکنولوژی های ارتباطی می باشد.این سالن محل بسیار مناسبی برای برگزاری کنفراس ها، همایش های ملی و بین المللی، اجتماعات خانوادگی و ضیافت ها است و البته معماری منحصربفرد این سالن نیز باعث جذابیت صدچندان آن شده است.

دریای_نور

تالار - رستوران یاس شماره 1 : 
تالار رستوران یاس واقع در ضلع شرقی لابی هتل با ظرفیت 200 نفر علاوه بر اینکه محل صرف صبحانه، ناهار و شام میهمانان هتل می باشد محیطی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و کارگاههای آموزشی بخشهای دولتی و خصوصی است.

یاس

تالار پذیرایی یاس شماره 2 : 
این تالار که به تازگی تجهیز و به بهره برداری رسیده است واقع در ضلع شرقی لابی هتل علاوه برفضای بسیار مدرن و کلاسیک، به جهت بهره مندی از نیروهای مجرب، محیط دلنشینی را برای میهمانان ایجاد کرده است که همواره در خاطره آنها به یادگار خواهد ماند. تالار مذکور به دلیل طراحی منحصربفرد بعنوان تنها سالن مخصوص بانوان در هتلهای کشور نیز بشمار می آید.


تالار - رستوران نوفل لوشاتو : 
رستوران نوفل لوشاتو با ظرفیت 140 نفر و ارائه لذیذترین غذاهای ایرانی و فرنگی همانند تالار رستوران یاس شماره 1مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جلسات و نشست هایی است که صاحبان کالا و خدمات در پی محلی دنج می باشند تا ضمن برگزاری جلسات خود، از پذیرایی همزمان در سالن نیز بهره مند گردند.


رستوران رز : 
رستوران رز با ظرفیت 60نفر به دلیل بهره مندی از کادری جوان و مجرب ، دکوراسیونی مجلل، چشم اندازی غیرقابل توصیف به کوه های شمال تهران و منوهای غذایی متنوع ایرانی و فرنگی در نوع خود بی نظیر است. بدون شک لذت پذیرایی در این رستوران سالهای سال در خاطره میهمانان به یادگار خواهد ماند.


رستوران فرانسوی : 
رستوران فرانسوی رویال کوزین که 12 اسفندماه 1389 به بهره برداری رسیده است بدون اغراق به دلیل معماری کلاسیک و طراحی بسیار مدرن و همچنین ارائه منوهای بین المللی بی نظیرترین رستوران فرانسوی فعال در ایران می باشد.

رستوران عربی الحیات : 
رستوران لبنانی الحیات یکی دیگر از قابلیت های ممتاز هتل پارسیان استقلال است که نیمه دوم اردیبهشت 1390 به بهره برداری رسید. این رستوران به دلیل استفاده از سه آشپز مجرب لبنانی، منو های بسیار متنوع و محیط بسیار آرام بدون شک رضایت خاطر همه آنانی را که به دنبال یک رستوران ناب غذاهای عربی هستند بر آورده می کند.


رستوران فصلی آبشار : 
چنانچه قصد تجدید خاطره و دیدار گرم با دوستان خود را دارید نشانی رستوران چهارفصل آبشار هتل پارسیان استقلال را به آنها بدهید تا در محیطی کاملا دوستانه و صمیمی،دیدارها تازه گردد. رستوران چهارفصل آبشار یکی از زیباترین و دنج ترین رستوران های تهران است که رضایت مشتریان نشان از خدمات خوب ان دارد.


کافی شاپ لابی ( لاله سرویس ) : 
کافی شاپ لابی زیبای هتل پارسیان استقلال که با خدمات تمام وقت به میهمانان همراه با اجرای زنده پیانو و سرو لذیذترین دسرها و گواراترین نوشیدنیها خاستگاه علاقه مندانی است که طالب محیطی هستند تا فارغ از هیاهوی زندگی شهری، لحظاتی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان خود در آرامش طی کنند.


دانتسرز لانژ ( Downstairs) اولین محیط لوکس و با استانداردهای بالا و قابل مقایسه بالانژهای بین المللی میباشد که با فضایی خاص و نورپردازی ملایم با منظره و دید پاناروما و با موزیک ملایم و اینترنت رایگان محیطی است خاص مناسب افراد خاص و ایده آل جهت قـرارها و جلسات خصوصی و آرام که با منوی کامل از انواع نوشیدنی های سرد و گرم انواع سالاد و ساندویچ و سوشی آماده پذیرایی از میهمانان میباشد


کلوپ ورزشی : 
کلوپ ورزشی هتل پارسیان استقلال شامل استخر سر پوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی و سالن بدنسازی همراه با ماساژور برای تامین اوقات فراغت میهمانان و سایر علاقه مندان یکی از زیبا ترین و مجهز ترین مکان های ورزشی تهران بزرگ بشمار می آید که هفته ای دو روز نیز به بانوان اختصاص دارد.


خدمات رفاهی و تجاری : 
شعب بانک های ملت و سینا، فروشگاههای فرش دستبافت، طلا و جواهر و عتیقه جات، نمایشگاه و فروشگاه تابلو نقاشی و صنایع دستی، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، بخش ارتباط با میهمان، خدمات منشی گری (بیزنس سنتر)، آرایشگاه مردانه، فروشگاه مصنوعات چرمی و انواع هدایا، صرافی، خدمات تشریفات خودرویی، پارکینگ با ظرفیت 350 اتومبیل، لاندری (خشکشویی)، انبارچمدان، صندوق امانات رایگان، دستگاه خود پرداز بانک، درمانگاه، فروشگاه کت و شلوار، سیگار برگ، فروشگاه سوغات استان ها، دندانپزشکی، گلفروشی، تاکسی سرویس 24 ساعته و pickup به مرکز شهر، فرودگاه و اماکن دیدنی و تفریحی تهران بزرگ از دیگر ظرفیت ها و توانمندیهای هتل 5 ستاره پارسیان استقلال است که مجموع این قابلیت ها به همراه نیروهای جوان و تحصیل کرده رشته هتلداری که نسبت به هتل احساس مالکیت دارند و مصمم هستند با انگیزه ای به مراتب بیش از گذشته از تمام توان و ظرفیت های خود برای عرضه خدمات مطابق با استانداردهای هتلداری به میهمانان استفاده نمایند نوید بخش اقامتی خوش همراه با پذیرایی بیادماندنی برای آنانی است که قصد حضور در این هتل را دارند.


نظرات  (۲)

  • آبجی خانوم
  • سلام بر شما

    اون قدیم ها می گفتند گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه بو میده
    ولی
    ما اون موقع ای هم که پامون به چنین جاهایی باز شد باز هم هیچ احساس خاصی نداشتیم
    آدم باید پول خرج کنه برای لحظه های خوش ولی نه اینکه پول خرج کنه برا پول دیگران
    پاسخ:
    سلام بر شما
    بحث ما بحث تفکر اشرافی است.اشرافیت که پیامبر از ان بیزار بود یک تفکر است.هم چنانکه رسوالله فرمود من درباره شما از فقر نمی ترسم برای شما از تکاثر می ترسم.
    خوی اشرافیت که امد انحرافات از جاده ولی معصوم شروع می شود.انشالله داستان زبیر را خواهم نوشت که چگونه رنگ و بوی معاویه به خود گرفت وقتی وارد وادی اشرافیت شد.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • من اصن حرفی ندارم 
    فعلن یدور دیگه عکسارو نگاه کنم
    این اصن یچیزی فراتر از اشرافیته!!


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۱۴ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۲ - امیرحسین چگونیان
      درسته