راستان

من دیگر مادر را نگه نمی دارم،نوبت حمید است

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ


مادر چرا نمی میری. دیگر سربار شده ای.دیگر کسی تحملت را ندارد.اگر بمیری خودت راحت تری.ما تو را  نمی توانیم با خودمان بیرون ببریم.دیگر نوبت حمید است تو را نگه دارد. هر وقت نوبتش می شود از زیر کار در می رود.زنش ناخوش میشود.بچه اش امتحان دارد.مریم هم می گوید من دیگر مادر را نگه نمی دارم.عروست هم مهندس است در شان او نیست از کسی نگهداری کند. حسن میگوید خودش می تواند شب ها تنها باشد.قرص هایش درون قوطی هست.شهربانو رو به مادر می گوید : قرصات رو حتما بخوری ها.

صدای ضعیف و لرزان مادر: باشد باشد.

چه دنیای پستی شده.بچه ها چقدر نمک نشناس شده اند.دیگر فقط برای بچه خودمان فرصت داریم.پیرها زودتر بمیرند.با همسرم می گویم وقتی به بچه شیر میدهی به زحمات مادرت فکر کن. 

ما مرد ها که عین خیالمان نیست!

نظرات  (۱۱)

آدم یه جوری میشه وقتی این پستو میخونه
:-(((
یه حسه...
:-((
 به قول یکی از بچه ها دنیا دنیای بدی شده
پاسخ:
واقعا یه چیزی مون شده
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( چیزی ندارم بگم  ....
تجمع اعتراضی در مقابل روزنامه اعتماد+عکس و فیلم


http://shohadayeiran.com/fa/news/68058/%D8%AA%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85
پاسخ:
مطلب اشتباهی فرستادید
به همین دلیل است که مدام از خداوند میخواهم که قبل از 30 سالگی یا نهایتا 34 سالگی من را ببرد پیرها وبچه ها هردو به یک اندازه ناتوان اند 
به بچه ها با محبت کمک میکنیم وبه پیرها با منت 
پاسخ:
انشالله 120 ساله بشوید

سالم بمانید
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • اون روزی که ما نیازمند این بودیم که مادر یه دست بالای سرمون تکون بده تا مگسی مارو اذیت نکنه خیلی زود یادمون رفت...
    عجب روز گار عجیبی است
    من تو خانواده دیدم اینجوری
    پاسخ:
    منم دیدم
  • یه بنده خدای گمنام
  • یه اقا سید مطمئنا اینطوری نیست...
    پاسخ:
    خدا نکنه من اینجوری باشم

    توصیف چیزی است که دیده ام
    همیشه یه حس خاصی به تو دارم
                               همیشه تو برام جدا ز مردم بودی
    همیشه من تورا پدر صدا کرده ام
                               ولی برای من معبود دوم بودی

                                        R.K.N.A
    پاسخ:
    عالی بود
  • آبجی خانوم
  • مادرم چه ها کرد برای والدینش
    و من هیچ ...
    مادر آلزایمر دارد زود فراموش می کند -:

    tegGTR kinitczgbyer, [url=http://pzwosvxqrcll.com/]pzwosvxqrcll[/url], [link=http://dxevrgqjwqzw.com/]dxevrgqjwqzw[/link], http://fqvewdjtrnkb.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    آخرین نظرات
    • ۱۴ مرداد ۹۵، ۱۲:۵۲ - امیرحسین چگونیان
      درسته